Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Ακόμη σ'αγαπώ Scorpions -- Still Loving You

Ακόμη σ'αγαπώ
Scorpions -- Still Loving You

Χρόνο, χρειάζεται χρόνο
Για να κερδίσω πίσω την αγάπη σου
Θα είμαι εκεί, θα είμαι εκεί
Η αγάπη μόνο η αγάπη
Μπορεί να φέρει πίσω την αγάπη σου κάποια στιγμή
Θα πολεμήσω, μωρό μου, θα πολεμήσω
Για να κερδίσω πίσω την αγάπη σου
Η αγάπη μόνο η αγάπη
Μπορεί να φέρει πίσω την αγάπη σου κάποια στιγμή
Θα είμαι εκεί, θα είμαι εκεί

Αν ξαναρχίζαμε
Από την αρχή
Θα προσπαθούσα να αλλάξω
Ό, τι σκότωσε την αγάπη μας
Η περηφάνεια σου έχτισε έναν τόσο ψηλό τοίχο, τόσο δυνατό
Που δεν μπορείς να τον διαπεράσεις
Υπάρχει άραγε καμμία ελπίδα
Να ξαναρχίσουμε

Ακόμη σ’ αγαπω
Θα προσπαθήσω μωρό μου, θα προσπαθήσω
Να ξαναεμπιστευτώ την αγάπη μου
Θα είμαι εκεί, θα είμαι εκεί
Αγάπη, η αγάπη μας
Δεν πρέπει να πεταχτεί στα σκουπίδια
Θα είμαι εκεί, θα είμαι εκεί
Ναι, το ξέρω ότι πλήγωσα την τιμή σου
Και ξέρω ότι πέρασες πολλά
Πρέπει να μου δώσεις μια ευκαιρία
Δεν είναι αυτό το τέλος
Ακόμη σ’ αγαπώ
Ακόμη σ’ αγαπώ
Χρειάζομαι την αγάπη σου
Ακόμη σε αγαπώ







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το μήνυμα σας θα δημοσιευθεί σύντομα και μετά από έγκριση του διαχειριστή.